domingo, 21 de junio de 2009

BMW é a marca de automoviles máis ecolóxica

O grupo de Munich converteuse na marca experimento unha maior redución das súas emisións de CO2 , grazas á posta en marcha do seu programa 'Efficient Dynamics.'
O estudo, elaborado pola organización ecologista "Transporte e Medio Ambiente", pon de relevo que os fabricantes de automóbiles en Europa reduciron as súas emisións de CO2 só un 1,7 por cento en 2008, o que lles obrigará a un recorte adicional do 17 por cento nos próximos 4 anos para lograr os obxectivos fixados.

O documento pasa revista aos progresos logrados en 18 países (os quince que formaban a UE ata 2004, ademais de Hungría, Lituania e Eslovenia) para conseguir que os automóbiles emitan unha media de 120 gramos por quilómetro a partir de 2012 -fronte aos 160 gramos actuais.

O informe revela que o fabricante mellor situado para ese efecto é Peugeot-Citroën, que só necesita un recorte adicional do 10 por cento, seguido de Renault (que ha de reducir esas emisións un 13%) e Fiat (14%).
Con todo, o fabricante alemán BMW é o que máis avanzou no último ano, ao reducir un 7,3 por cento as emisións da súa flota, aínda que terá que recortalas un 19 por cento máis para lograr as metas fixadas.
Segundo a organización responsable do informe, os progresos de BMW demostran que "os recortes de CO2 son posibles ata para os fabricantes no segmento dos coches de luxo".
O fabricante que peores resultados rexistrou foi Fonda, cuxas emisións aumentaron un 1,1% no mesmo periodo, mentres que o recorte máis modesto foi o de Ford (-0,2%).
As marcas máis afastadas das metas son Suzuki (que terá que recortar as súas emisións un 25% adicional nos próximos catro anos), seguida de Mazda e Daimler (24% ambos).

Por países, o informe revela que Portugal foi en 2008 o país onde se venderon os coches "máis eficientes" (a media de emisións dos vehículos novos situouse en 143 gramos por quilómetro).
En España o recorte das emisións da flota de vehículos novos foi en 2008 do 1,5 por cento, unha tendencia similar á doutros grandes países, como Italia, Alemania ou o Reino Unido, coa excepción de Francia, onde o progreso limitouse ao 0,3 por cento.
O informe sinala que a escasa redución das emisións en 2008 débese ao aumento do peso do vehículo medio, que se incrementou en dez quilos, e recorda que os coches máis pesados necesitan máis combustible para desprazarse.
















Vuelos
Vuelos Baratos


BlogESfera Directorio de Blogs Hispanos - Agrega tu Blog