
O estudo, elaborado pola organización ecologista "Transporte e Medio Ambiente", pon de relevo que os fabricantes de automóbiles en Europa reduciron as súas emisións de CO2 só un 1,7 por cento en 2008, o que lles obrigará a un recorte adicional do 17 por cento nos próximos 4 anos para lograr os obxectivos fixados.


Con todo, o fabricante alemán BMW é o que máis avanzou no último ano, ao reducir un 7,3 por cento as emisións da súa flota, aínda que terá que recortalas un 19 por cento máis para lograr as metas fixadas.
Segundo a organización responsable do informe, os progresos de BMW demostran que "os recortes de CO2 son posibles ata para os fabricantes no segmento dos coches de luxo".

As marcas máis afastadas das metas son Suzuki (que terá que recortar as súas emisións un 25% adicional nos próximos catro anos), seguida de Mazda e Daimler (24% ambos).

En España o recorte das emisións da flota de vehículos novos foi en 2008 do 1,5 por cento, unha tendencia similar á doutros grandes países, como Italia, Alemania ou o Reino Unido, coa excepción de Francia, onde o progreso limitouse ao 0,3 por cento.

O informe sinala que a escasa redución das emisións en 2008 débese ao aumento do peso do vehículo medio, que se incrementou en dez quilos, e recorda que os coches máis pesados necesitan máis combustible para desprazarse.
adoosit4nGB
Vuelos


No hay comentarios:
Publicar un comentario